שנת הלימודים תשפ"א תיפתח ביום ג' כ"ה בתשרי 13.10.20

 

* במעמד ההרשמה יש למלא טופס הרשמה וטופס הרשאה לחיוב חשבון.

 

* דמי הרשמה בסך 200 ₪ יגבו במועד ההרשמה, אין החזר דמי הרשמה אלא אם הקורס בוטל ע"י הקתדרה. הרשמה לקורס תהיה לכל המאוחר עד שבועיים לפני פתיחתו. פתיחת קורס מותנית במספר הנרשמים.

 

* מורים שאינם בשבתון ימלאו טופס הרשמה למורים שאינם בשבתון, ההרשמה במשרדי הקתדרה והתשלום למכללת אורנים.

 

* התנאי לקבלת גמול על השתלמות הוא עמידה במטלות הקורס: הגשת עבודה ונוכחות בלפחות %80 משעות הלימוד (עד 2 היעדרויות בסמסטר ועד 4 בקורס שנתי), האחריות לחתימת נוכחות היא על המשתלם.

 

* בקשה לביטול השתתפות בקורס תוגש בכתב לצוות הקתדרה, ניתן לבטל קורס עד 14 ימי עבודה טרם פתיחתו, ביטול קורס ע"י המשתלם החל מ 13 יום טרם פתיחתו יחויב בדמי ביטול בסך 110 ,₪ ביטול קורס עד שבועיים לאחר פתיחתו יחייב את המשתלם בתשלום         %50 מעלות הקורס, ביטול החל מהמפגש השלישי יחייב את המבטל בתשלום מלא של הקורס.

 

* מעבר מקורס לקורס יתאפשר עד שבועיים מפתיחת הקורס. n יש להגיש תוכנית לימודים מאושרת לאחר כל שינוי, במידה ולא תוגש עד חודשיים ממועד תחילת הקורס, לא יוכר הקורס לגמול ועל המשתלם יהיה לשלם עליו מכספו. n הקתדרה שומרת לעצמה את הזכות לערוך     שינויים בתוכנית הלימודים, בסגל ההוראה, במועדי הקורסים ופתיחת וסגירת קורסים, במקרה של שינוי תישלח לנרשמים הודעה בהתאם.